وبلاگ

توضیح وبلاگ من

​آموزش تصویری تغییر تم در مرورگر موزیلا فایرفاکس

 
تاریخ: 04-08-95
نویسنده: سیده زهرا شمسی

آموزش تصویری تغییر تم در مرورگر موزیلا فایرفاکس


حتما با مرورگر خوب موزیلا فایرفاکس آشنا هستید.این مرورگر که توسط شرکت موزیلا طراحی شده است برای بسیاری از علاقه مندان وب محبوب ترین مرورگر به شمار می رود.بسیاری از کاربران حرفه ای نیز این مرورگر را به دلیل داشتن امکانات مناسب، اولین مرورگر کاری خود قرار می دهند.

یکی از امکاناتی که این مرورگر در اختیار کاربر خود قرار می دهد تغییر تم و وضعیت نمایش این مرورگر می باشد.این کار باعث می شود تا مرورگر زیباتر شده و از آن یکنواختی کسل کننده دور شود.البته این کار نیاز به اینترنت دارد.

با ما همراه باشید تا تم این مرورگر را با هم تغییر دهیم:

- ابتدا مرورگر خود را باز می کنیم و با فشردن دکمه ALT در کیبورد به بخش تنظیمات می رویم.حال در بخش تنظیمات بر روی دکمه Tools و سپس دکمه Add-ons کلیک می نماییم.

- با رفتن به بخش Add-ons شما به صفحه ای وارد می شوید.در سمت راست و پایین صفحه شما بخشی را با نام Featured Themes مشاهده می کنید که باید بر روی دکمه See all کلیک نمایید.

توجه: اگر عبارت Featured Themes  را نیافتید در پایان صفحه روی See more add-ons کلیک کنید تا آن را مشاهده نمایید.

- حالا وارد بخش تم های فایرفاکس شده اید.در این صفحه دو بخش مجزا وجود دارد:

بخش A که در آن می توانید بخش های زیر را ببینید:

Up & Coming بخش بالا آمده ها
Most Popular بخش محبوب ترین ها
Top Rated بخش پرامتیازترین ها
Recently Added بخش به تازگی اضافه شده ها

اما در بخش B شما شاهد دسته بندی های مختلف بر اساس موضوعات متنوع هستید که با ورود به هر کدام از بخش ها تم مخصوص آن موضوع را می بینید.

- حال اگر در همین صفحه به پایین صفحه مراجعه کنید تم هایی بر اساس دسته بندی های مختلف را می بینید.شما با قرار دادن نشانگر موس بر روی هر کدام از این تم ها پیش نمایش تم را در مرورگر مشاهد می کنید.اگر تم مورد نظر را انتخاب کردید می توانید با زدن کلید Add این تم را به مرورگر خود اضافه کنید واز این به بعد از یک مرورگر زیبا لذت ببرید

شما می توانید تم های دلخواه خود را Add نمایید . بعد در قسمت Add-ons از منوی سمت چپ گزینه Appearance نسبت به فعال یا غیر فعالسازی هر کدام از تم های منتخب خود و یا اعمال تم پیش فرض و اصلی موزیلا اقدام نمایید.

منبع خبر با اندکی ویرایش:
بیتنا

منتظر آموزش های کاربردی و مفید دیگر ما باشید.

بوی سیب ……………….


فرم در حال بارگذاری ...

« آب مهریه حضرت زهرا (س) است یعنی چه؟ آیا تعبیری کنایی است یا واقعی؟گوگل کروم بهتر است یا فایرفاکس؟ حتماً بخوانید »