وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوعات: "علماء و مراجع" یا "کلام رهبری" یا "نامه ها" یا "بیانات" یا "کلام امام (ره)" یا "آیه الله بهجت" یا "سایر علماء"

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می‌کند، وعده می دهد اما زیر پا می گذارد.
مذاکره با آمریکا عقلانی نیست/آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز با اشاره به برجام اظهار داشت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می کند. وعده می دهد اما زیر پا می گذارد. می گوید تحریم ها را برمی داریم اما نه تنها برنمی دارد بلکه بیشتر هم می کند.

ادامه »

دیدار با رهبر معظم انقلاب در عید غدیر خم

به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مؤمن و آماده مجاهدت فراوانند

همزمان با عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، و عیدُ اللهِ‌الاَکبر، صبح امروز (سه‌شنبه) هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

ادامه »

دانلود وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)

کتاب وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره)

لینک دانلود برای کامپیوتر

فرمت فایل : پی دی اف

حجم فایل 389 مگابایت

 

 

لینک دانلود برای موبایل و اندروید

فرمت فایل : اندروید

حجم فایل: 0.53 مگابایت

 

 

 

 

۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام

۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام

در آستانه فرارسیدن محرم الحرام و ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام را منتشر کرد:

ادامه »