وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوعات: "تصاویر" یا "علماء و مراجع" یا "امام خامنه ای" یا "آلبوم شماره 1" یا "امام خمینی (ره)" یا "دوران کودکی امام خمینی" یا "دوران انقلاب" یا "بعد از انقلاب" یا "عاشورایی" یا "شهداء و جبهه" یا "طبیعت"

بعد از ماه رمضان چه کنیم؟

بعد از ماه رمضان چه کنیم؟

 

 

فرصت ناب بعد از ماه رمضان را از دست ندهیم. مثل کسی نباشیم که از فروشگاه کلی خرید کرده ولی در آن را باز نمی‌کند!/ حالِ خوش بعد از ماه رمضان، شبیه حال خوش بعد از ورزش است./ چرا در مفاتیح‌الجنان، برای ماه شوال ادعیۀ چندانی نوشته نشده است؟/ بهترین استفاده از فرصت بعد از رمضان «عادت به خوبی‌ها» است فرصت ناب بعد از ماه رمضان را از دست ندهیم. مثل کسی نباشیم که از فروشگاه کلی خرید کرده ولی در آن را باز نمی کند!/ حالِ خوش بعد از ماه رمضان، شبیه حال خوش بعد از ورزش است./ چرا در مفاتیح الجنان، برای ماه شوال ادعیۀ چندانی نوشته نشده است؟/ بهترین استفاده از فرصت بعد از رمضان «عادت به خوبی‌ها» است حجت الاسلام پناهیان: یکی از غفلت‌های مهم ما این است که

ادامه »

آخرین سخنان شهید بهشتی

 

آخرین سخنان شهید بهشتی قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی


حادثه هفتیم تیر شش روز پس از عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری صورت گرفت. سه روز قبل از وقوع این حادثه، محمد جواد قدیری، عضو کادر مرکزی سازمان مجاهدین خلق و طراح اصلی انفجار مسجد ابوذر که در آن آیت‌الله خامنه‌ای، امام جمعه وقت تهران مورد سوءقصد قرار گرفت، به دوستان خود با اطمینان خبر داده بود که «روز هفتم تیر» کار یکسره خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، امروز سالروز فاجعه هفتم تیر است. آن‌هایی که فرزندان روزهای نخست انقلاب هستند خوب به یاد دارند که هفتم تیر سال‌60 ایران چگونه داغ دار شد. 

این حادثه شش روز پس از عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری صورت گرفت. سه روز قبل از وقوع این حادثه، محمد جواد قدیری، عضو کادر مرکزی سازمان مجاهدین خلق و طراح اصلی انفجار مسجد ابوذر که در آن آیت‌الله خامنه‌ای، امام جمعه وقت تهران مورد سوءقصد قرار گرفت، به دوستان خود با اطمینان خبر داده بود که «روز هفتم تیر» کار یکسره خواهد شد.

ادامه »

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می‌کند، وعده می دهد اما زیر پا می گذارد.
مذاکره با آمریکا عقلانی نیست/آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز با اشاره به برجام اظهار داشت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می کند. وعده می دهد اما زیر پا می گذارد. می گوید تحریم ها را برمی داریم اما نه تنها برنمی دارد بلکه بیشتر هم می کند.

ادامه »