وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوع: "اخبار سراسری حوزه علمیه برادران"

اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود

اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود

همزمان با ۱۳ آبان، اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه، همزمان با 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار، اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به همراه امت همیشه در صحنه و انقلابی برگزار می شود.
بر اساس اطلاعیه جامعه مدرسین، شورای عالی و شورای روابط عمومی مراکز حوزوی، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پنج شنبه 13 آبان ساعت 9 صبح با اجتماع در مقابل بیت حضرت امام (ره) در میدان روح الله به سمت مدرسه مبارکه فیضیه راهپیمایی خواهند کرد.

​رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله آقای حاج آقا تقی طباطبائی قمی فرزند برومند مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حاج آقا حسین طباطبائی قمی را به بازماندگان محترم و همه‌ی ارادتمندان به آن بیت شریف و به اعاظم علمای حوزه‌ی علمیه قم و نجف و مشهد تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجات آن مرحوم و حشر با اجداد طاهرین‌شان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم، غفرالله له و لنا.

سید علی خامنه‌ای

۷ آبان ۱۳۹۵

 

احترام به اساتید و اهتمام به مباحثه، رمز موفقیت طلاب

احترام به اساتید و اهتمام به مباحثه، رمز موفقیت طلاب

آیت الله محمدعلی ناصری در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه) قم اظهارداشت: حوزه های علمیه شیعه در سراسر جهان، زیر نظر و مورد عنایت حصرت ولی عصر (علیه السلام) هستند و هر کدام از طلاب و فضلا  به خواست و اراده خداوند متعال و امام غائب از نظر، برای طلبگی حوزه انتخاب شده اند.

ادامه »