وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوع: "سبک زندگی"

چالش مامانم اینا، مامانت اینا!

چالش مامانم اینا، مامانت اینا!

حتما شنیده اید که می گویند ازدواج دختر و پسر تنها پیوند ۲ نفر نیست بلکه پیوند ۲ خانواده است یعنی این که پدر و مادر ما چنان در ما درونی شده اند و پدر و مادر همسرمان چنان در او درونی شده اند که انگار ۲ خانواده با هم ازدواج می کند، نه یک نفر با یک نفر. خانواده‌های ما مهم ترین عامل شکل گیری شخصیت ما بوده اند. همین می تواند پایه به وجود آمدن مشکلات ارتباطی با خانواده همسر باشد.
فرآوری : هدی پاک نهاد – بخش کلوب ازدواج تبیان

در حال حاضر جامعه سنتی ما در حال گذار به مدرنیته است و این موضوع خودش را به بغرنج ترین شکل نشان داده است. از یک طرف زوج های جوان امروزی خیلی بیشتر از قبل برایشان استقلال مهم است و ازطرف دیگر پدر و مادرها همچنان می‌خواهند با قوانین نانوشته روزگار خودشان با عروس یا دامادشان رفتار کنند.

 

در این موقعیت عجیب و غریب احتمال ایجاد چالش با خانواده همسر بیشتر و بیشتر می شود. اما اختلاف با خانواده همسر معمولا از کجا نشأت می گیرد و با آن باید چه کار کرد؟

اختلاف از کجا می آید؟

ادامه »

مراقب جعبه‌های پیتزا باشید

عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛


هشدار در مورد آلودگی‌های پنهان فست فودها/ مراقب جعبه‌های پیتزا باشید


رئیس انجمن صنایع غذایی گفت: اگر جعبه‌های پیتزا از استاندارد‌های لازم برخوردار نباشند، میکروب‌های مختلفی به درون غذا منتقل می‌شود.
محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جعبه‌های ویژه نگهداری و حمل مواد غذایی باید از کاغذهای نو ساخته شوند تا از بروز بیماری‌های مختلف گوارشی و حتی پوستی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: اگر جعبه‌های پیتزا یا هر نوع مواد غذایی دیگری از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و مجوز‌های بهداشتی را دریافت نکرده باشد، ممکن است حامل میکروب‌های مختلف باشد که این آلودگی به درون غذا منتقل شود.

ادامه »