وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوع: "دیگر اخبار"

کامران نجف‌زاده قاتل بروس لی را پیدا کرد!

قاتل بروسلی پیدا شد!

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کامران نجف زاده خبرنگار صداوسیما، به دنبال علت مرگ بروس لی (ورزشکار و بازیگر معروف و محبوب چینی) رفت. برخی از افراد، از علت مرگ او خبر نداشتند و برخی دیگر از سخن گفتن درباره او، فراری بودند.

سرانجام پس از مصاحبه با دختر بروس لی، مشخص شد که طبق گفته پزشکان، در معده‌اش شاهدانه‌های سمی مشاهده شده بود.

بروس لی به ستاره هالیوود تبدیل شده بود اما دستانی در پشت پرده، با رفتاری نژادپرستانه، او را از دایره قدرت و شهرت حذف کردند.

این خود برتر بینی و رفتار نژاد پرستانه غربی‌ها، سالهاست که بر مردم کشورهای مختلف آشکار شده است اما همچنان خودشان لزوم احترام به حقوق بشر را فریاد می‌زنند.

منبع: خبرنگاران جوان

مراقب جعبه‌های پیتزا باشید

عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛


هشدار در مورد آلودگی‌های پنهان فست فودها/ مراقب جعبه‌های پیتزا باشید


رئیس انجمن صنایع غذایی گفت: اگر جعبه‌های پیتزا از استاندارد‌های لازم برخوردار نباشند، میکروب‌های مختلفی به درون غذا منتقل می‌شود.
محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جعبه‌های ویژه نگهداری و حمل مواد غذایی باید از کاغذهای نو ساخته شوند تا از بروز بیماری‌های مختلف گوارشی و حتی پوستی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: اگر جعبه‌های پیتزا یا هر نوع مواد غذایی دیگری از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و مجوز‌های بهداشتی را دریافت نکرده باشد، ممکن است حامل میکروب‌های مختلف باشد که این آلودگی به درون غذا منتقل شود.

ادامه »

فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس


فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس
هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ مسوولان شرکت فیسبوک اعلام کردند، به دنبال بروز مشکل غیر منتظره فنی، برای مدتی حساب تعدادی از کاربران “مُرده” نشان داده شده است.

مشکل فنی فیس بوک روز گذشته (جمعه) رخ داد و کاربران حتی با ارسال مطالبی به دوستان خود، اطمینان دادند که زنده هستند.

یکی از سخنگویان شرکت فیسبوک در این باره گفت: این اشتباهی وحشتناک بود که حالا درست شده است. از این اتفاق خیلی متاسفیم.

این پیام که برای درگذشتگان تهیه شده است به اشتباه در صفحه اصلی تعداد زیادی از کاربران از جمله “مارک زاکربرگ،” مدیر فیسبوک، ظاهر شد.

در این پیام آمده است: “امیدواریم آدم‌هایی که مارک را دوست دارند با دیدن پیام‌هایی که دیگران برای بزرگداشت او ارسال می‌کنند تسلی پیدا کنند.

تعدادی از کاربران هم این پیام را سرگرمی و طنز قلمداد و پیام‌های طنز آمیز منتشر کردند.

ادامه »

علامه مصباح: در نظام اسلامی فرهنگ اصل، و بقیه امور فرع هستند

علامه مصباح: در نظام اسلامی فرهنگ اصل، و بقیه امور فرع هستند
تاریخ : دوشنبه 03 /08 /1395

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه برخی افراد حتی در بین مسئولان و دولتمردان معتقدند که اگر ما بخواهیم پیشرفت کنیم باید شبیه یکی از ایالت‌های آمریکا بشویم، یا حد اقل به جایی برسیم که آمریکا نظر لطفی نسبت به ما داشته باشد، مثل اسرائیل که مورد حمایت آمریکا است. عده‌ای شناختشان در همین حد است و بیش از این نمی‌فهمند؛ بر همین اساس اگر از آخرت مردم صحبت شود، می‌گویند شما غصه آخرت مردم را نخورید.

ادامه »

منبری‌های ممنوع التصویر/ حذف از آنتن، رویه مجازات‌ منتقدین سازمان باقی می‌ماند؟


از پناهیان و ماندگاری تا شهاب مرادی
منبری‌های ممنوع التصویر/ حذف از آنتن، رویه مجازات‌ منتقدین سازمان باقی می‌ماند؟

برنامه «آیینه خانه» شهاب مرادی به دلایل نامعلوم روی آنتن نمی رود. این اتفاق درست چند روز بعد از انتقاد صریح وی به سریال معمای شاه در همین برنامه رخ داده است تا گمانه هایی که درباره ممنوع التصویری وی منتشر شده بود جدی تر شود. البته محرومیت روحانیون سرشناس از حضور در برنامه های تلویزیون به دلیل انتقاد از رسانه ملی سابقه ای بیش از این دارد.

ادامه »

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان:

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان:


مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند، بلکه افزایش هم می‌دهد/ مشکلات کشور با روحیه و تفکر انقلابی حل خواهد شد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مذاکره با آمریکاییها مشکلات ما را حل نخواهد کرد زیرا اولاً؛ آنها دروغگو، بدعهد، فریبکار و از پشت خنجر زن هستند و ثانیاً؛ آمریکا خودش دچار بحران است و کشور بحران زده چگونه میتواند مشکلات یک کشور دیگر را حل کند؟

ادامه »

​رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله آقای حاج آقا تقی طباطبائی قمی فرزند برومند مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حاج آقا حسین طباطبائی قمی را به بازماندگان محترم و همه‌ی ارادتمندان به آن بیت شریف و به اعاظم علمای حوزه‌ی علمیه قم و نجف و مشهد تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجات آن مرحوم و حشر با اجداد طاهرین‌شان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم، غفرالله له و لنا.

سید علی خامنه‌ای

۷ آبان ۱۳۹۵

 

قدیمی ترین دمپایی!

در یکی از کشفیات در انگلستان یک دمپایی وجود دارد که به زمان هنری پنجم برمی‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در جدید ترین حفاری‌هایی که در شهر دوان کشور انگلستان انجام شده است، یکی از صنایع دستی مربوط به 600 سال پیش کشف شده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

شغل ترسناک یک مرد هندی!

اوا سورش ، یک مرد هندی است که شغل عجیبی دارد.

به گزارش برنا، اوا سورش ، یک مرد هندی است که شغل عجیبی دارد.او یک پرورش دهنده و رام کننده مار است. این مرد همچنان با مار ها سر و کله میزند که گویی یک موش در دست گرفته است. او با نمایش تسلطش بر مار ها هزینه زندگی خود را در میآورد.

 

ادامه »

500میلیون دلار، درآمد بالقوه موتورهای جست‌وجو


500میلیون دلار، درآمد بالقوه موتورهای جست‌وجو
مدیر اجرایی موتور جست‌وجوی “پارسی‌جو"، بهبود تجارت الکترونیک ایران و کسب سالیانه حداقل ۵۰۰ میلیون دلار را از مهم‌ترین نتایج اقتصادی شکل‌گیری موتورهای جست‌وجوی بومی دانست و رقابت میان موتورهای جست‌وجو و پیشرفت آنها را موجب ارتقای دیگری اعلام کرد.

ادامه »