وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوع: "پای درس استاد"

بعد از ماه رمضان چه کنیم؟

بعد از ماه رمضان چه کنیم؟

 

 

فرصت ناب بعد از ماه رمضان را از دست ندهیم. مثل کسی نباشیم که از فروشگاه کلی خرید کرده ولی در آن را باز نمی‌کند!/ حالِ خوش بعد از ماه رمضان، شبیه حال خوش بعد از ورزش است./ چرا در مفاتیح‌الجنان، برای ماه شوال ادعیۀ چندانی نوشته نشده است؟/ بهترین استفاده از فرصت بعد از رمضان «عادت به خوبی‌ها» است فرصت ناب بعد از ماه رمضان را از دست ندهیم. مثل کسی نباشیم که از فروشگاه کلی خرید کرده ولی در آن را باز نمی کند!/ حالِ خوش بعد از ماه رمضان، شبیه حال خوش بعد از ورزش است./ چرا در مفاتیح الجنان، برای ماه شوال ادعیۀ چندانی نوشته نشده است؟/ بهترین استفاده از فرصت بعد از رمضان «عادت به خوبی‌ها» است حجت الاسلام پناهیان: یکی از غفلت‌های مهم ما این است که

ادامه »

شهید بهشتی

روایت زندگی شهید بهشتی در مستند «شهید مظلوم»
همزمان با سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در انفجار تروریستی منافقین در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، مستند شهید مظلوم امشب از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت.

 



به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، این مستند با بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی ایران پس از انتخاب بنی صدر به عنوان رییس جمهور تلاش می کند تا به دلایل وقوع ترور شخصیت های انقلابی در سال های ابتدایی دهه شصت بپردازد.

انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و نزدیک به یکصد تن از اعضای حزب، نقطه پایان روایت این مستند است.

مستند شهید مظلوم درگروه سیاسی شبکه یک و به تهیه کنندگی سهراب فاضلیان، تولید شده است. این مستند 25 دقیقه ای امشب حوالی ساعت 20 پخش می شود.

 

 

 

علامه مصباح: براي فعاليت‌هاي فرهنگي بايد نگاه کلان و برنامه‌ درازمدت داشته باشيم

علامه مصباح: براي فعاليت‌هاي فرهنگي بايد نگاه کلان و برنامه‌ درازمدت داشته باشيم

 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اين‌که کار علمي و تحقيقاتي کامل، امري اساسي و قدم اول براي پانهادن در مسير معرفي اسلام است، افزود: در ترويج مسائل اسلام -از جمله مسائل مربوط به زن و خانواده- بايد مشکلات را در سطح کلان ببينيم و طرح جامعي را تدوين کرده، سپس ببينيم که در کجاي طرح قرار داريم، و بايد در کدام قسمت از اين طرح عظيم فعاليت کنيم.

ادامه »

​رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب رحلت آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتند


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله آقای حاج آقا تقی طباطبائی قمی فرزند برومند مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حاج آقا حسین طباطبائی قمی را به بازماندگان محترم و همه‌ی ارادتمندان به آن بیت شریف و به اعاظم علمای حوزه‌ی علمیه قم و نجف و مشهد تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجات آن مرحوم و حشر با اجداد طاهرین‌شان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم، غفرالله له و لنا.

سید علی خامنه‌ای

۷ آبان ۱۳۹۵