وبلاگ

توضیح وبلاگ من

نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه در استان قزوین

 
تاریخ: 08-07-95
نویسنده: سیده زهرا شمسی

روحانی در نشست خبری:
اعتباری بیش از سه برابر اعتبار عمرانی استان مدنظر قرار داده‌ایم/ تأمین اعتبار 1000 واحد تولیدی غیرفعال در استان قزوین
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه در استان قزوین برگزار شد.


به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی رئیس جمهور طی نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان قزوین در پاسخ به سوالی

درباره کمبود بودجه استان قزوین و ارتقای آن گفت: مشکل بودجه مشکلی همگانی است و اعتباراتی که مورد درخواست هر استان است با اعتباراتی که می‌شود در اختیار آن استان گذاشت همواره کاستی‌هایی دارد.


وی افزود: در حال حاضر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که اعتبارات عمرانی که امسال به استان قزوین اعطا شده 36 درصد بیش از سال قبل بوده است که این مسئله می‌تواند نشان از رشد اعتبارات داشته باشد.

روحانی تأکید کرد: مجموعا ما در این سفر اعتباری بیش از سه برابر اعتبار عمرانی استان مدنظر قرار داده‌ایم که امیدواریم بتوانیم این اعتبارات را امسال تخصیص و عملیاتی کنیم.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: 903 هزار میلیارد تومان برای جبران رسیدگی به طرح‌ها و بودجه‌های عمرانی است که باید تکمیل شود و انشاءالله قولی که در این زمینه داده شده عملیاتی شود تا اینکه امسال بتوانیم بیش از 530 میلیارد را اجرایی و عملیاتی کنیم.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعال از طریق بانک‌ها اظهار داشت: برای فعال کردن این واحدها تسهیلاتی از طریق بانک‌ها داده شده است. انشاالله تا پایان سال حدود 7500 بنگاه نیمه فعال یا غیرتکمیل شده بخش صنعتی را بتوانیم کامل کنیم. استاندار قزوین وعده داد تا برای 1000 واحد تولیدی غیرفعال اعتبارات لازم داده شود.


فرم در حال بارگذاری ...

« دستور جلسه هفته آینده پارلماناحادیث بشارت ظهور »