وبلاگ

توضیح وبلاگ من

موضوع: "اخبار سیاسی روز"

کامران نجف‌زاده قاتل بروس لی را پیدا کرد!

قاتل بروسلی پیدا شد!

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کامران نجف زاده خبرنگار صداوسیما، به دنبال علت مرگ بروس لی (ورزشکار و بازیگر معروف و محبوب چینی) رفت. برخی از افراد، از علت مرگ او خبر نداشتند و برخی دیگر از سخن گفتن درباره او، فراری بودند.

سرانجام پس از مصاحبه با دختر بروس لی، مشخص شد که طبق گفته پزشکان، در معده‌اش شاهدانه‌های سمی مشاهده شده بود.

بروس لی به ستاره هالیوود تبدیل شده بود اما دستانی در پشت پرده، با رفتاری نژادپرستانه، او را از دایره قدرت و شهرت حذف کردند.

این خود برتر بینی و رفتار نژاد پرستانه غربی‌ها، سالهاست که بر مردم کشورهای مختلف آشکار شده است اما همچنان خودشان لزوم احترام به حقوق بشر را فریاد می‌زنند.

منبع: خبرنگاران جوان

نماز جمعه تهران

حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

 


برخی مسئولان فقط منتظرند کسی چیزی بگوید تا پاسخ دهند/ترامپ تیغ ظلم آل‌سعود و آل‌خلیفه را تیزتر کرد
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برخی مسئولان فقط منتظرند کسی چیزی بگوید، تحمل ندارند و زود باید پاسخ او را بدهند و اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه برخی انقلاب کردند اما همتشان آنقدر نبود که پیروز شوند، اظهار داشت: ما گرسنگی را تحمل می‌کنیم اما فساد را خیر! باید کمی درباره برخی اتفاقات تامل کرد.

ادامه »

انتصاب حجت‌الاسلام محمدحسنی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

انتصاب حجت‌الاسلام محمدحسنی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
 

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی حجةالاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی

نظر به تعهّد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان، افزایش روحیه‌ی صمیمیّت بین کارکنان ارتش با سایر نیروهای مسلح و تعامل اثربخش با فرماندهی کل آجا، مورد انتظار است.

از تلاش‌های ارزشمند جناب حجة‌الاسلام آقای حاج سیّد محمدعلی آل‌هاشم در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق خدمت بیشتر ایشان در سنگر امامت جمعه و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

۱۱ تیر ۱۳۹۶

یک مرزبان شهید شد

درگیری مرزبانان با اشرار در مرز پیرانشهر / یک مرزبان شهید شد


مرزبانان کشور در مرز چیانه با اشرار مسلح درگیر شدند.
  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در پی درگیری نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر با اشرار مسلح در ارتفاعات کانی خدا ، یکی از مرزبانان به شهادت رسید.

گفتنی است؛ در این درگیری ۳ تن از نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر هم زخمی شدند.

یادآور می شود این خبر از سوی مرزبانی استان آذربایجان غربی تایید شده است.

جانشین ابوبکر البغدادی چه کسی خواهد بود؟

جانشین ابوبکر البغدادی چه کسی خواهد بود؟

یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی تاکید کرد، جانشین ابوبکر بغدادی، رهبر داعش شخصی از کشورهای حوزه خلیج فارس و عملیات بعدی این گروه تروریستی در جزیرة‌العرب خواهد بود. جبار المعموری، یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز این کشور اظهار داشت، جانشین البغدادی در صورتی که کشته و یا اسیر شده باشد، طبق اطلاعات موجود فردی از اتباع یکی از کشورهای عرب منطقه خلیج فارس خواهد بود زیرا اعراب منطقه خلیج فارس در تشکیلات داعش حضور چشمگیری دارند و خود البغدادی نیز خواسته که آنها نقش مهمی داشته باشند زیرا آنها اتباع کشورهایی هستند که در آنجا از تفکرات داعش حمایت می‌شود.

ادامه »

مرگ ابوبکر البغدادی

مرگ ابوبکر البغدادی توسط سپاه قدس تایید شد

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تروریست‌ها نتوانستند به اهداف خود در منطقه خاورمیانه دست یابند.


به گزارش کارگرآنلاین، حجت الاسلام علی شیرازی روز پنجشنبه و درباره اشرافیت سپاه قدس بر تحرکات تروریست ها افزود: سپاه قدس به صورت کامل در برابر تروریست ها ایستاده است، به همین دلیل تروریست ها نتوانستند به اهدافی که در منطقه دنبال می کردند، دست یابند.
 
وی در خصوص توانمندی موشکی ایران برای سیلی زدن به گروه تروریستی داعش نیز گفت: توان موشکی ایران سیلی محکمی از ایران به داعش بود و این ضربه هراسی بر دل گروه های تروریستی و داعش در منطقه انداخته است.

به نوشته ایرنا، شیرازی درباره مرگ البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش نیز افزود: مرگ این تروریست قطعی است.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی سپاه قدس گفت: داعش دست پرورده آمریکاست و مورد حمایت برخی از کشورهای منطقه است و این تروریست ها زاییده حمایت این کشورها هستند.

 

 

 

فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس


فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس
هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ مسوولان شرکت فیسبوک اعلام کردند، به دنبال بروز مشکل غیر منتظره فنی، برای مدتی حساب تعدادی از کاربران “مُرده” نشان داده شده است.

مشکل فنی فیس بوک روز گذشته (جمعه) رخ داد و کاربران حتی با ارسال مطالبی به دوستان خود، اطمینان دادند که زنده هستند.

یکی از سخنگویان شرکت فیسبوک در این باره گفت: این اشتباهی وحشتناک بود که حالا درست شده است. از این اتفاق خیلی متاسفیم.

این پیام که برای درگذشتگان تهیه شده است به اشتباه در صفحه اصلی تعداد زیادی از کاربران از جمله “مارک زاکربرگ،” مدیر فیسبوک، ظاهر شد.

در این پیام آمده است: “امیدواریم آدم‌هایی که مارک را دوست دارند با دیدن پیام‌هایی که دیگران برای بزرگداشت او ارسال می‌کنند تسلی پیدا کنند.

تعدادی از کاربران هم این پیام را سرگرمی و طنز قلمداد و پیام‌های طنز آمیز منتشر کردند.

ادامه »

علامه مصباح: در نظام اسلامی فرهنگ اصل، و بقیه امور فرع هستند

علامه مصباح: در نظام اسلامی فرهنگ اصل، و بقیه امور فرع هستند
تاریخ : دوشنبه 03 /08 /1395

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه برخی افراد حتی در بین مسئولان و دولتمردان معتقدند که اگر ما بخواهیم پیشرفت کنیم باید شبیه یکی از ایالت‌های آمریکا بشویم، یا حد اقل به جایی برسیم که آمریکا نظر لطفی نسبت به ما داشته باشد، مثل اسرائیل که مورد حمایت آمریکا است. عده‌ای شناختشان در همین حد است و بیش از این نمی‌فهمند؛ بر همین اساس اگر از آخرت مردم صحبت شود، می‌گویند شما غصه آخرت مردم را نخورید.

ادامه »

منبری‌های ممنوع التصویر/ حذف از آنتن، رویه مجازات‌ منتقدین سازمان باقی می‌ماند؟


از پناهیان و ماندگاری تا شهاب مرادی
منبری‌های ممنوع التصویر/ حذف از آنتن، رویه مجازات‌ منتقدین سازمان باقی می‌ماند؟

برنامه «آیینه خانه» شهاب مرادی به دلایل نامعلوم روی آنتن نمی رود. این اتفاق درست چند روز بعد از انتقاد صریح وی به سریال معمای شاه در همین برنامه رخ داده است تا گمانه هایی که درباره ممنوع التصویری وی منتشر شده بود جدی تر شود. البته محرومیت روحانیون سرشناس از حضور در برنامه های تلویزیون به دلیل انتقاد از رسانه ملی سابقه ای بیش از این دارد.

ادامه »

رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران اعلام کرد؛

رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران اعلام کرد؛


خدمات‌دهی شهرداری تهران در مرز مهران به زائران حسینی/ فراهم بودن امکان برگشت زائران حتی تا قبل از روز اربعین
رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران از انجام هماهنگی‌های لازم با استانداری ایلام، اداره گذرنامه شهر مرزی مهران جهت اعزام خادمین و تجهیزات مربوطه به نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

ادامه »

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می‌کند، وعده می دهد اما زیر پا می گذارد.
مذاکره با آمریکا عقلانی نیست/آمریکا در برجام دروغ می‌گوید/ چرا انزجار از آمریکا در دانشگاه‌ها تبیین نمی‌شود؟به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز با اشاره به برجام اظهار داشت: در برجام معلوم شد که آمریکا دروغ می گوید؛ خلف وعده می کند. وعده می دهد اما زیر پا می گذارد. می گوید تحریم ها را برمی داریم اما نه تنها برنمی دارد بلکه بیشتر هم می کند.

ادامه »

اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود

اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود

همزمان با ۱۳ آبان، اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه، همزمان با 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار، اجتماع و راهپیمایی اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به همراه امت همیشه در صحنه و انقلابی برگزار می شود.
بر اساس اطلاعیه جامعه مدرسین، شورای عالی و شورای روابط عمومی مراکز حوزوی، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پنج شنبه 13 آبان ساعت 9 صبح با اجتماع در مقابل بیت حضرت امام (ره) در میدان روح الله به سمت مدرسه مبارکه فیضیه راهپیمایی خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان:

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان:


مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند، بلکه افزایش هم می‌دهد/ مشکلات کشور با روحیه و تفکر انقلابی حل خواهد شد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مذاکره با آمریکاییها مشکلات ما را حل نخواهد کرد زیرا اولاً؛ آنها دروغگو، بدعهد، فریبکار و از پشت خنجر زن هستند و ثانیاً؛ آمریکا خودش دچار بحران است و کشور بحران زده چگونه میتواند مشکلات یک کشور دیگر را حل کند؟

ادامه »

نصرالله: داعش و جبهه‌النصره ابزارهایی برای اجرای برنامه‌های خطرناک در منطقه هستند


نصرالله: داعش و جبهه‌النصره ابزارهایی برای اجرای برنامه‌های خطرناک در منطقه هستند/هدف از ایجاد داعش توهین به اسلام و پیامبر اکرم (ص) است


سید حسن نصرالله در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت که اخیراً در سوریه شهید شد، سخنرانی کرد.

ادامه »

امکان سرقت اطلاعات دوازده‌گانه مسئولان از طریق «گوشی‌های هوشمند»

امکان سرقت اطلاعات دوازده‌گانه مسئولان از طریق «گوشی‌های هوشمند»/ برگزاری رزمایش پدافند پرتویی

رئیس پدافند غیرعامل با اشاره به امکان سرقت اطلاعات دوازده‌گانه مسئولان از طریق «گوشیهای هوشمند» گفت: برخی مسئولان به هیچ عنوان نباید از گوشیهای هوشمند استفاده کنند؛ می‌توان به راحتی مختصات محل یک فرد مسئول را از طریق مختصات جغرافیایی شناسایی کرد.

95/07/12

ادامه »